Thursday, February 12, 2009

kejayan baruuuu(CEO)

pada arie yg cukup indah ini,saya telah berjaya menaiki bas dan selamat tiba di rumah tanpa diculik........peristiwa ini berlaku selepas pengisytiharan awal balit ke rumah oleh yang amat berbahagia,dato seri najib di padang merdeka tepat pukul 12 tgh.......kejayaan menaiki bas didorong oleh semua ahli tajian,terutamanya PA saya.......seterusnya saya ingin mengucapkan berbanyak2 terima kepada kedua2 ibu bapa saya kerana memberi sokongan yang padu kepada saya......TERIMA KASIHHHHH.......

1 comment:

  1. Tahniah kepada CEO kita yng berjaya mencipta rekod baru sendiri...
    Wakakaka!!!!!!
    Saya bootttaaakkkk de kedue,
    Ingin mengisytiharkan.....
    Bahawa.....
    Saya.......
    Telah......
    Single.......
    Dengan ini.....
    Maka saya......
    Akan menyertai.......
    Kelab Tajians Single Taji Siva......

    ReplyDelete